Serviceaftale til hjertestarter

Serviceaftale til hjertestarter

En hjertestarter kan redde liv, men kun hvis den er vedligeholdt og fungerer som den skal. Det er derfor helt afgørende, at hjertestarteren løbende serviceres. Elektrode og batteri har begge begrænset levetid og skal udskiftes.

Du kan trygt overlade ansvaret for din hjertestarter til os. Vi kommer ud og servicerer din hjertestarter minimum en gang om året. Har du et skab til hjertestarteren kigger vi også på det. Vi holder styr på udløbsdatoer på batteri og elektrode, så de bliver skiftet i tide. Har din hjertestarter været i brug, hjælper vi også med at få udlæst data samt rengjort den. Vi sikrer desuden, at hjertestarteren altid er opdateret med den nyeste software

“Min hjertestarter har været i brug, hvad skal jeg gøre ?”

Hvis jeres hjertestarter har været i brug og I har en serviceaftale, vil vi sørge for at maskinen bliver udlæst, rengjort og klargjort til brug med nye pads og batterier. Såfremt hjertestarteren er taget med i ambulancen, sørger vi for at stille en anden til rådighed, indtil I har fået jeres egen retur igen. I kan altså overlade hele serviceringen til os og ikke behøve at bekymre jer om hjertestarterens funktionalitet. Den sikrer vi.    

Basisaftalen:
  • Årligt kontrolbesøg, hvor vi foretager test og kontrol af både hjertestarter og skabet
  • Softwareopdatering af jeres hjertestarter ved nye guidelines
  • Påmindelse om udskiftning af elektroder og batterier
  • 10 % rabat på førstehjælpskurser og nye elektroder & batteri
  • Gratis låneapparat, hvis jeres hjertestarter kommer i brug
  • Support til produkter eller førstehjælp
  • Udtagning og overlevering af data fra hjertestarteren til hospitalet/vagtcentralen efter brug

    Gældende i 1 år
    Vi gør opmærksom på, når der er 1 måned tilbage af den eksisterende serviceaftale, så der eventuel kan laves en ny 1-årig serviceaftale som træder i kraft ved den anden aftales ophør.  

    Pris: Kr. 1.500 inkl. moms

    Scroll to Top